Sleep in, so what?

Haha, mycket vacker rubrik! right? ;D Så nu har vi då sovmorgon, börjar inte förrens 10. tyvärr var jag tvyngen att gå upp vid 7, oscar fyller ju 9 idag ! :) Dessutom så var det en liten svart kanin utanför vårat hus idag, pelle. Andra gången han rymmer till oss, verkar gilla skogen nedanför våran tomt.

Men nu när jga har sovmorgon och har massa tid (jag har redan ätit) så hade jag tänkt att chilla hannnah styyyle ! ;D med ett mysigt långbad på morgonen! nån me rän jag som bara ääälskar sånt? (a)
Nu måste jag slänga delar av min frukost och hoppa ner i badet, med nårga gamla klassiker (Kalleanka / bamse).. Haha, älskade dem när jag var yngre, och uppskattar dem än ;)

Godnatt höll jag på och säjja men ... Ha det så roligt i skolan så har jag roligt hemma, och sen iedsbergsparken (a)!

Puss! :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0