smygare..

haha, jag är bäst på att lura mamma o pappa. dem trodde att jag skulle plocka undan det på min säng och sedan lägga mej, men nej nej. jag väntar tills dem lagt sej och sen fixar jag med min data på mitt rum och är inne där ! :) haha, visst är den typ fett seg, men det är bättre än inget, right! :D

Imorgon, eller rättare sagt senare idag.. ´har vi komfa möte. HAr inte varit på nåt av de tidigare så jag är typ fett nervös :s. Asså ellen berättade attde typgjorde charader osv. sådant som jag, som är ganska blyg hatar! tänk att gå upp och visa nått som man inte vet hur man ska göra, och ingen fattar nått. Dessutom har jag räknar och det är typ 48 pers som ska på lägret. och så vittjag vet är alla på det dära mötet oxå :s. inte så lockande att gå dit asså "/

nu ska jag typ fortsätta att snacka runt på msn och så..  : ) 

Good natt.. :)<3

btw, om de dära före och efter bilderna på mina ögonbryn, hehe, jag´glömde ta före bilder så det blir tyvärr inget av det "/- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0