Tila Tequila

Så, jag dissade pappas biltvätt för att istället övertala någon att gå med mej ber och bada. när jga ringde ellen så vilel hon inte baar för det  är je tila tequlia om en kvart! Tack för att du påminnde mej ! ;D Även fast vi vet att bobby vinner så är det ändå lika kul att kolla på programmet. Tack en gång till ellen för påminnelsen, för en sak jag är bra på är att missa tv program ! :s

Nu ska jag ta upp mina chili nötter, choklad och min sprite. Så jag inte missar programmet trots påminnelsen!

Puss ! :)<3


Ser inte hon lite ut som en manga figur på bilden :s?

Kommentarer
Postat av: Magic Mikkaay

Tila Tequila e från asien.. So is manga :P

2008-06-15 @ 22:18:20
URL: http://mickilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0