2 veckor..

Nu är det bara 2 veckor kvar till det är dax för tokio hotel konsert :D jag kommer att bli världens lyckligaste ! problemet är att jag längtar så sjukt mkt dit och vet att det inte ens är säkert att jag kan komma dit.. SÅ jag blir oxå sjuukt stressad ! JAg måste köpa ny biljett om inte Erika får dem snart!? Både jag o mamma tvivlar på att det ens blir av, men det har jag bestämt attdet ska ! SÅ SÅ BLIR DET ! jag ska jobba, eller betala eller göra vad fan som helst för att gå dit.

USCH ! nu blir jag lessen, måste göra nått annat än att tänka på dem. EMn det är lite svårt efetrsom jag ´har på tokio hotel musik och typ inte har någon annan musik på min mob ( jag är fortfarande i Rudbeck) ..

Ska försöka fixa en header till moi nu ;)

HA det gött.. puss

Kommentarer
Postat av: FUCK-TOKIOHOTEL

SHIT :s

2008-03-21 @ 19:35:07
Postat av: avi......

oj fyfan ere sant att du kanske inte får gå vaffe haru inte sagt nått så jag kan bli lite glad
om hur kul d kmr bli
bajs på dejeftersom du skryter/

2008-03-23 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0