Äntligen heeelg :D

Så, kom precis hem ifrån min volley boll träning, rikitgt rooligt faktisk.. :D Helgen för mig kommer typ bli ganska kaotisk..

Lördag: 
10.00-11.00 Tennis träning
14.00-16.30 Gymnastik träning
Sen efter eller typ mellan det måst ejag till Sporthallen och sitta i sekriaritatet, borde egentligen göra det hela dagn, men jag hinner inte !? OCh så måste jag plugga.. I Sporthallen måste jag också passa på och kolla på andra delarna cva mitt lag när de spelar kval till FU15- slutspelet.. Men eftersom att mitlag kom2 a så behöver inte vi kvala :D

Söndag:
Eeh, har volleyboll turnering, slutspel i FU-17..  Ska bli riktigt nice, hoppas på det bästa :D Dessutom ska jag tränin mina små pluttar i gympa, men ef´tersom att jag tränar då får jag skippa det denhär veckan igen "/ Har funderat på att byta grupp till en barngrupp som passar mnina tider bättre, får se om det blir av.. :)


Jag vet och har vetat ganskla länge attdet är en tävling i Frida och OKEJ Tidningarna om att få träffa tokio hotel.. Det är lixom ett backstage pass så man får träffa dem i tpy 5 min, men WTF man får träffa dem.. Jag måste köpa dem asså ! Bara ett litet problemo ! JAG ÄR PANK ! Dessutom så är det så att eleln har lovat att om hon skulle vinna så sk ahon ta med erica och tvärtom.. SÅ dem har lixom stärre chans än mig :O?

Haha, jag får hoppas på att min Erika kommer göra samma mot maaj :D

haha, min hjärna är helt innae på tokio hotel.. men nu ska jag dra ett tag måste ju kolla på lilla björn gustavsson, som förresten typ är världens ballaste ;) pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0