Apbaajs oxå :)

HAHA, vet inte varför jag skrev så.. är inte direkt på dåligt humör eller något men jag är typ fett trött och har lite ont i maggen "/ SUPER bra franska lektion som varade i 15 min xD man fick gå när man var klar så.. det var chiligt.. Nu ska väl jag typ vara inne litepå msn och så ! NEj fan juste jag måste plugga. Läsa  svenska och enegelska bok + typ bokrapporter till på onsdag, har typ inte börjat i böckerna (a) Nån som vet vad ' The diamond girls' handlar om xD? Är typ den töntigaste boken eveeer.. menmen, inte så tjock bara typ 300 sidor.. på engelska.. OCh sen har jag ju oliver twist på sevnskan med typ 280, så jag kommer nog typ skriva näste inlägg ganska sent ikväll efter som att jag måste plugga. Bara för att jag säjer så kommer det typ komma ett inlägg till om typ 5 min för jag tänker att " jag kan plugga någon annan gång ;)"  Så..

,<3 kisskiss (haha, har redan brjar med engelska, eller? xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0