Ärlighet varar längst?

Om din kompis, typ. alltid ..... tex. stinker, tycker du då att det är bäst att låta henne behålla sitt självförtroende och så, eller ska man berätta för henne hur det egentligen är? Om amn bara berättar sanningen rakt ut komemr hin antagligen bli väldigt sårad men ändå tycka det är bar att någon berättar.. Personligen tycker jag att det är ganska svårt att välja vad man ska göra ? Vad tycker du ?
Om det hade varit så att den här personen varit en av mina bäste eelr iaf. en br avän till mig så tycker jag att det är självklart att man kan berätta och sånt, men om det är som det är nu, att vi känner varandra någolunda bra en ändå inte lixom umgås på fritiden och så.. vad ska man göra då, och hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0