bööög porr !

finaste uttrycket jag andvänder asså ! ;) Seriöst varför är vissa personer så .. jag vet inte vad men masås vad är det egentligen för speciellt med killar.. Asså okey, jag vet det är lixom killar men bara för att man umgås med killar och så måste man väl inte var ahelt annorlunda än vad man är normalt. Jag vet en tjej, nämner inga namn och snälla gör inte det heller om ni kommerterar eller något. Vi var faktiskt riktigt bra kompisar när vi var lite yngre och hon var alltid den jag verkligen kände att jag kunde lita på, och så.. Hon har aldrig haft något problem att vara med killer ( tillskillnad från mej typ :S) och hon har alltid varit typ killarnas favortit. Inte för att hon är snyggast med största brösten, nu menar jag  inte att hon är ful men ni fattar, utan hon kunde vara med dem för att hon var sig själv. De lärde känna hennes riktiga personlighet och inte någon fejkad stil som hon satte på när hon umgicks med dem. Nuförtiden har hon förändrats ganska mycket, vi är fortfatande kompisar och sånt men hon har lixom som en helt annan personlighet när hon är med killar. Hon blir lixom.. vad ska man säja, amen lixom konstig typ. Det känns som att hon alltid, och bara honn ska har killarnas uppmärkasamhet och hon typ gör vad som helst för att få den. Jag tycker personligen att det verkarvara så att hon typ försöker trycka ner andra för att visa sig själv "ballare".  Asså han gör det lixom på typ ett snällt sätt eller vad man skak säja och gör det inte så att andra märker, man hon berättar lixom saker för typ killar som man inte vill att de ska veta. Du vet en sån sak som man typ inte bryr sig om alla tjejer i klassen vet om, bara ingen kill evet det. Det kan avra vadsom helst, liten som stor sak, fast än man int eriktigt har sagt orden " DEt här är en hemlighet, lova att inte berätta" etc. så tycker jag ändå det finns lite av en gräns av vad man säjer eller berättar för killar utan personens tillåtelse. Någon som tycker som jga, eller är det så att typ alla försöker spela balla och sån när killar är i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0