Designen är fortfarande inte fixad, jag är jätte lessen, men otroligt stressad..

Asså förlåt, min blogg ser helt hemsk ut, nån som har lust att fixa designen? Visst, jag ändrade precis bakgrund till den jag har nu, tänkte att jag kunde lyssna på josefins råd att ta den så det gjortde jag, funderar på att ta bort den igen för att det ser cp ut ihop ! Asså, själva bakgrunden är jätte söt och vårig med då måste jag oxå ha nån bar header, vilket jag inte har.. SNÄLLA ! kan någon fixa min design ? JAg är DESPERAT.. förresten om jag har något icke-tokio hotel fan som köper frida/ okej, snälla riv ut tävlings sidan till mej (a) Jag är pank och mååååååste köpa dem asså, det är tävling om biljeter och backstagepass. KOMMER DÖÖ ! MÅSTE TÄVLA ASSÅ !






naaw.. bilder från deras blogg :)<3

pussy,
ska läsa + sova nu.. ( och drömma om tokio hotel, iaf. bill och tom <3 )

Kommentarer
Postat av: ellen

lilla gumman hannabanana ;) man får inte bakstagepass, man får en meet and greet + konsertbiljetter, haru inte läst på ordentligt va?! (;

2008-03-13 @ 11:51:42
URL: http://ellenslife.blogg.se
Postat av: Anonym

fan vad äckligt med tokio hotel

2008-03-13 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0