Fuck! plugget.. + melodifestivaal..

Fan,fan,fan, jag som hade bestämt att jag skulle plugga i helgen har helt glömt det "/ Jagha rvarit så inne på att jag ska spela volleyboll o så att jag helt glömt at läsa mina fucking böcker.. BAJSBÖG OXÅ!

Jaja, får köra igång med dem efter jag har duschat och varit med lisa och ätit och kollat på melodifestivalen (tradition ju!) ätit massa godis.. juste, fan naturgodis menade jag, får ju itne äta godis när vi har volleyboll imorron.. Men,men, som du fattar har jag sjukt mkt att göra så det blir inte så många inlägg idag.. kommer nog förhoppningsvis två till.. Ett om typ melodifestivalen och allt sånt och sen får vi se vad det andra blir om, om det blir äns..

,pussy <3

juste, mötte issa i simhallen medans vi dömde en match vilket var trevligt trevligt.. :D hon skulle tydligen spela basket nånstans.. hoppas hon vann !


Kommentarer
Postat av: ellen

amen ååååh.. palla inte äta godis dagen innan ni ens ska spela? tror ni själva att det gör någon skillnad Dagen Innan? och naturgodis är inte mycket nyttigare eftersom att du säkert äter nötter med choklad runt omkring din lilla tönt!

omg, I think I know you to well :S

2008-03-16 @ 16:57:05
URL: http://ellenslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0