Gaaaalen i dörrar?

Jo, der är såhär att varje gång jag går egenom en dörr i skolan, speciellt när man ska typ till lunchen elelr någonstans med 'alla', dvs.anna, palle, issa, ellen, micki med flera så typ tänker jag helatiden så att om jag går igenom en dörr och så kommer anna efter och så går de andr agenom andra dörren så tänker jag typ att våran 'grupp' kommer splittras och att det kommer att bli aå att jag få rnya kompisar och så medan de andra som gick genom andra dörren fortsätter at tvara tillsammans... och sen att anna, som kom efter mig i dörren typ kommer hänga efter mej, asås att hoin typ blir dissad av de andra och därför hänger efetr mej, och att vi sen typ blir fett br akompisar och blablabla.. Det är helt stört asså! haha, det känns som att jag tar det dära att nya dörrar öppnar nya vägar och möjliugheter snacket lit eför seriöst. OCh det jobbiga är att jag ionte kan sluta tänka på det. För då koncentrerar jag mej på att inte tänka på det och då blir det ju automatiskt så att man tänker bara för att man inte får. Super CP, nån som har tips  fö ratt få det att försvinna :S?

,<3

Kommentarer
Postat av: Issääj

så du menar att ( :P ) : Du tror att jag mickis ellen och palle kmr va vänner, och vi kommer dissa dej och anna, och att anna kommer va besatt av dej?! ^

2008-03-10 @ 19:33:21
Postat av: Kim Ekholm

sv* haha coolt=) härligt att kunna=) Kram på dig...

2008-03-10 @ 19:41:29
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Hanna

eeh, ungefär, fast asså det behöver inte vara just dem personerna och så.. det är ganska komplicerat u know..

2008-03-10 @ 19:59:40
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* hehe njae det vet jag inte=P

2008-03-10 @ 20:24:04
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

sv* Läsare varrierar. Förr var det runt 20 st nu är det mellan 200 och 1200 ca. Svårt att säga. =P

2008-03-10 @ 20:44:03
URL: http://kimza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0