Glömde dagen idaaag..

haha, på förra inlägget glömde jag visst dagen idag, så det bli väl nu då.. Har sovmorgon nu till 9.40, chillchill.. vänta det ringe´r..
 
det  var ellen som ville berätta at hon var frisk och så (JIPPIE !) ,.. Var var jag.. juste, har typ baar chilliga lektioner idag, tror jag om jag kmommer ihåg rätt. Asså nu känns det som att skolan är så himla lätt och skön? Fattar inte.. Nu är det skola denhär veckan och sen nästa vecka sen har vi påsklov, och efter det 2 veckors prao !:D och unde erpraoen det roligaste !!!! tokio hotel konserteeeeeen ! <

Ska ta och läsa lite bloggar snacka lite mer med ellen och typ äta klart min frukost, fan oxå måste ju spela piano oxå.. ajja, får fixa det ..

, pussy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0