GRR ! :@

Precis när jag skrivit färdigt mitt inlägg, som faktiskt var riktigt långt så tänkte jag lägga in en bild, jag tänkte vara lite smart och trycka på publicera innan så att inte allt skulle kunna råka raderas.. så precis när jag trycker på publicera fuckar sig datan ! Det visade sig att pappa hade stängt av internet ! :@ Allt jag hade skrivit försvann så jag får sammanfatta det jag skrev lite fort..

-Charlotte Perelli vann melodifestivalen med låten Hero..
-Jag tycker hennes lite kattliknande utseende är fett ballt ;)
-Charlotte var sveriges bästa i år..
-Rongerdal kom 4a, sjukt oväntat ?!
-Lisas inlägg så citerade jag vad hon sa för hon ville inte skriva inlägg, hon ångrade sig..
-Volleyboll imorgon, vi ska vinna över Lisa m fl. ; D (ofc.)

19 dager kvar..



Du wirst für mich immer heilig sein
Ich sterb für unsere unsterblichkeit
miener hand von anfang an über dir
ich glaud an dich
du wirst fur mich immer heilig sein..

Kommentarer
Postat av: ellen

1. hennes utseende är fett fult! * I'm puuukiiing*
2. CHARLOTTE PERELLI SUGER SÅ JÄÄÄVLA HÅÅRT FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

pusspuss på dig bajskorv

2008-03-16 @ 17:00:55
URL: http://ellenslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0