HAHA, kan inte klockan ?

Kom hem från Iren vid typ 8 eller nått, det var mysmys.. Jag började packa, fotta och lite sånt.. Laddar upp bilderna nån annandag. Men det kommer nog bli väääldigt långt fram, ska till Bjrnriket, Vemdalen och Klövsjö imnorgon, åker mktmkt tidigt (eller inte !!!) HAHA, det är tänkt att vi ska åka tididgt men vi kommer säkert inte iväg föör äns typ 10 x)

Juste, sngående min jättefina rubrik.. När vi kom hem så typ var mamma o pappa gaalet stressade och b aååh, hanna klockan är så mycket och du har inte packat börja emd det och blablabla.. Så jag gick upp packade, tog på pyjamas eller vad fan man ska säja, jag andvänder ju inte direkt pyjamas menmen wtf. Borstade tänderna gjorde jag oxå, sen kommer jag ner och ser att klockan inte äns är 9.. Haha, irriterande när jag stressade som fan (elelr inte men ändåå !) .. Har typ suttit här vid datan och kollat massa bloggar och sånt. Har försökt att få fram en snygg design på min testblogg, men så blev det inte..
Har förresten mejlat en tjej som kankse ska fixa designen :D Jättegulligt i så fall :)
Jag har oxå hittat massa nya intressanta bloggar att läsa, eller det var visst bara en ! länkar till de bloggarna jag brukrar läsa:

Kissie (Alexandra Nilsson)

Kenza

Ellen (My frendoooo )

Anna

Palle

Stina-Lee

Blogghjälp (Designadinblogg)

.... och ibland några till ;)
Haha, nu när jag är så snäll och länkar till alla får ni få läsare jag har inte svika mej och bara läsa deras bloggar och inte min? För annars blir jag lessen ; )

Åker som sagt till Björnriket mm. imorgon och kommer varken ha tid eller ork att blogga då. Och även om jag skulle det, för det är ju faktiskt gaalet kul.. så har vi ingen data där antar jag. Vi hyr lixom stuga och ofta man har data då? Menmen, har jag tur tar pappa upp jobdatan som jag kanske kan sno undan ett tag och blogga lite ..
När jag kommer hem lovar jag att ladda upp massa nya biler och filmer och allt vad vi kommer göra..

HAHA, juste, jag har inte som alla andra och börjar skolan egfter lovet ! JAg har nämnligen prao ! ;D så jag är "ledig" två veckor till efetr det..Och det är förövrigt under de två veckorna, närmade bestämt 3/4 som det är tokio hotel konseert och därför kommer erika upp och allt kommer bli jätte bra, bara hon får biljetterna snart! Veckan efter konserten kommer Josefin upp, oxå från skåne, så jag får det jätte super chill nu.. Kankse kommer ett gästinlägg ifrån dem var oxå :)?

ööh, det blev ett ganska långt inlägg hät med det är ju bara bra med tanke på att det inte blir nåtyt på ett tag.. men ni överlever.. hoppas jag ;)

nu vill pappa att jag ska sova och så vill han ha datan.. vilekn bajskorv  ;) Han gillar inte direkt när jag säjer så, detär därför jag gör det (a)



en lite, eller förresten mycket söt blir på Bill..
puss på er, speciellt Bill (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0