Hälsokontroll ! <3

JAAA! JIPPIEE ! imorgon har vi hälsokontroll.. tycker det är så jävla kul xD jag vill så gärna veta hur mkt jag väger och hur lång jag är BMI osv. sjukt roligt ju :) får hoppas man inte gått upp aldeles för mkt sedan förra gången.. ."/ btw, nån som vet hu rman räknar ut BMI ? Tycker sånt är sjukt roligt att jämföra.. Jag kanske låter som värst a typ kontroll freaklet över hur mkt jag väger och så, men så är det inte.. Det är baar så att vi har valt att inte ha någon våg hemma, därför vet jag inte.. Sist jag vägde mig vägde jag 55, hoppas, hoppas, hoppas det inte var på någon fungerande våg den gången ; ) 

, wish me good luck ! :)<3

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* jag svarar bara en gång=P hehe (syftade på att jag fick din kommentar fyra ggr) Nej det har jag inte. Men har flickvänner(kompisar) =P haha

2008-03-10 @ 22:07:18
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: ELIN

Sugen på en ny bloggdesign?
Kolla in i min blogg där jag har en utlottning, den avslutas 12/3, 18.00. Det är värt ett försök! ;)

Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-03-11 @ 14:22:25
URL: http://elinhanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0