Hoppsan..

Råkade visst skriva påskdagen på förra inlägget, emn det är fixat nu ;) eeh,  juste, vi hade en lite diskussion jag och Gabriella om påsken. Visst kommer påskafton före påskdagen? Det är ju precis som på julen? right? Deet var iallafall det jag trodde, medan Gabriella trodde tvärt om.. Haha, kan ni var snälla och kommentera så Gabriella kan fatta att jag har rätt " (a)

nu ska paaadre ah datan, och jag ska klä på mej och kanske gå ut. Tveksamt det där sista efetrsom det är tpy slasksnö.. SKit tråkigt, är heller säkert typ ingen hemma. Menmen, får försöka hitta på nått.. Nån som vi göra nått ?

puss på er, påskharar ! :D

 
De är för fantastiska de dära hararna, springer runt och lämnar ägg till alla barn.. Skit snällt ju! x)<3

Kommentarer
Postat av: MISCHA

Jätte gullig och mysig blogg du har! :D
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
svara på chatten och pollen :D

2008-03-22 @ 11:32:19
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0