Jaap,

Så, dangen har varit helt okej, inte händ så mkt.. Höll åter igen på att fixa med designen på min blogg idag men det blev skit så nu har jag min lilla räddande ängel här till min hjälp, tack ellen! Sitter just nu och jpluggar fysik, har prov imorron och så. Juste, fattar inte det var seriöst sjukt många sjuka i skolan idag? Helt cp, typ 10 pers av 29, x) undrar om det kommit ut något nytt WOW spel eller något? Haha, sist när det kom ut ett var seriöst typ oxå aaaas många hemma, undrar hur de får det för sina föäldrar/ klarar av att inte gå till skolan utan att det märks?

Engelskan ! haha, Vi var typ 8 personer elelr något osm kom i tid till engelskan och typ 12 var sena så John typ dampade och ba:'Det här är oacceptabelt,  jag har pratat med Cath om det här och blablabla, och typ gå här i från jag vill inte ha er i mitt klassrum, blablabla, går och gör Section work nånstans! ' x) fick höra efter lektionen om alld detta så jag vet imnte exakt vad han sa men ändå, skulle garvat på mig om jga var där ! Tur man har!

Fick tillbaka matte G-proven idag, hade alla rätt  *stolt* :) eehrm, juste, eller vad var det jag skulle skriva.. kommer inte ihåg, äsch, skit samma, var säkert int eviktigt om jag inte kommer ihåg.

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0