Jag typ suuger..

Haha, det bklir alltid såhär, först skrivar jag typ 1000 inlägg på en dag sen skrievr jag inget alls på typ 4 dar och så skriver jag massa osv. Det blir helt cp.. iaf. det är 3:e idag och det är bara 1 månad kvar tills tkoio hotel kommer till sockholm :D<3 ett litet proobleeemo: ellen har ju kind of ingen biljett :S Så jag och hon planerar att kanske sticka till Norge och kolla dära, maha, mitt under veckaan (a). Vi får väl se hur det går emd den tanken, hoppas bra :D Haha, vte ni vad jag just märkte, jag seriöst suger på att skriva på datan, fö rdet första går det sjuuukt långsamt enligt typ alla och för det andra så trycker jag typ ner fel tasngenter och läggen mellanslag på helt cp ställen i meningar "/.. Hmm... juste var på mammas efterskolan men palle, mickis, ellen och joel.. haha, juste emil oxå ;) 

Jag och ellen har varit jätteduktiga och ahr gjort värsta planerna om hur vi ka göra när dom kommer till sverige och sånt..  Haha, jag kommer fan svimma eller typ dööö, fast det får jag ta och göra efter dem har åkt hem ! annars missar jag hju konserten .. :O och det går ju inte !! komemr fan gå ävern om kjag skulle vara döende :D<33

fan vad demn är bäst asså ! Haha, låter som ett desperat fan typ...   eller juste (!!!) det är jag ! ;)



pussy, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0