Krisklass möte..

så, kom hem ifrån krismötet om england för typ 2 timmar sen.. känder sjukt onödigt att gå dit, både för att den tiden jag var där var det suuper tråkigt och för att jag missae typ 50 av 60 minuter eller något x) Asså, guud, england känns lixom sjukt långt borta, har typ samklat ihop hälften av pengarna till RESAN sen så ska mat och allt vio sk agörat till oxå, får se om jag äns kommer till england, blir nog en enkel resa till norrköping istället x)

JUSTE, ellen har fått biuljetter till tokio hotel konserten i sverige nu så nu behöver vi inte oroa oss. Vi hade ju då annars tänkt att typ åka till norge och se den där, och jag skulle se i sverieg oxå då ofc... men eftersom ellen fick biljetter och jag o hon ändå typ inte fick åka till norge så blev allt perfekt.. Och förresten ellen, din bög, jag har hittat listan på låtarna, fastän du inte vill visa dem till mej ! HAHA ! (6) lägger upp dem nu så att alla får se ! :D image29

GUUD vad glad jag blir! det är 6 låtar på tyska, :D, alla låtarna är ju lixom såå mycket bättre då.. Men man måste ju bara lyssna på dem på engelska också, de är så himla fina och bra allihopa.. jag menar kolla, det är lixom underbart  ju  ! :D Seriöst, jag lever fan för tokio hotel, de är så fantastiskt br aså det är inte sant..


pussy, made by fabian  ( right jossan :)<3 )

Kommentarer
Postat av: ellen

hanna, hon har inte svarat, det är inte säkert att jag får biljetterna ?

2008-03-05 @ 21:46:59
URL: http://ellenslife.blogg.se
Postat av: Hanna

men ändå, min kompis känner massor i norge och august en i norge ;D så det fixar sig på något sätt om du inte får den, dessutom är det ju inte den ändå som finns till svenska kver ;)

2008-03-05 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0