Misslyckad..

sitter här vid datan igen, fick 15 min av pappa -.- har gått 8.. Jag siter lixom här ehlt osminkad, tofs mitt uppe på huvudet med 'pyjamas' på osv. och så kollade jag in kenzas blogg. Fan vad man känner sig ful och misslyckad.. Seriöst! Hon är 16 år har Sveriges största blogg, jobbas som modell tokio hotel killarna (eller iaf. bill) typ gillar henne osv. juste, dessutom tar hennes mamma ledigt från sitt jobb för att passa hennes lilla hund medan kenza tältar, juste det fick man inte.. sover utanför hovet. Är inte det att vara lycklig, vad fan är det då? Hon borde vekligen njuta av varje sekund av sitt liv när hon har komit längre än mångamånga vuxna och är fortfarande baar 16 år.. sjukt..
,<3.. nu hade gått 12 min så jag har typ ingen tid kvar.. måste ägna ännu lite mer tid åt bill o tom  (<3 !!!)
puss


Kommentarer
Postat av: ellen

jag vet vad du menar lille hanna, jag är
stolt för att säga att jag är sjukt avis!

2008-03-15 @ 10:28:19
URL: http://ellenslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0