oliver twist i min rumpaa..

asså shiiet ! jag pallar seriöst inte läsa mer, håller på med oliver twist och är snart klar.. men då har jag ju en bok till kvar.. Jag ska ju läsa 'diamond girls' oxå.. båda grejjerna ska vara inne på onsdag så jag får kanske skippa träningen på tisdag.. Eller nej, juste, vi börjar 12.50 då så jag kan plugga innan och efter eftersom vi slutar en timme efter vi börjar.. chillchill.. imorgon slutar vi dock typ kvart i/halv fyra.. menmen, man överlever (får man hoppas) !

Har fett ont i mitt knä som är helt fucking svullet, vet inte riktigt ved som har hänt men hoppas på att det bara blir ett gigantiskt blåmärke.. Fick det när jag slängde mig för att rädda en boll men jag landade konstigt på knät.. "/


Nu måste jag fortsätta läsa oliver twist och kanske börja skriva lite om den..
Förresten, jag tror jag sk apå talanglägret i sommar (volleyboll läger i falköping) nån mer som ska dit ? :D

,pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0