ööh, 6e inlägget idag ?

HAHA, skriver ett inlägg nu bara för att irritera pappa och för att det blir massa inlägg ;)
lite kul, ajja, pappa blir snart sur så det är bästa han får datan i alla fall "/

puss bööögar ! :)<3

juste, tror mina föräldrar läser min blogg så nu kommer innga roliga inlägg.. HAHA, deras fel, skojja bara :P



en blid från björnriket typ, får se om det är så dålig som August säjer, haha, nejmed det var bara funparken som var dålig enligt han.. Får sehur det blir.. ;) Pappa hotar med att väcka mej vid 6 imorrnon om jag inte ger honom datan nu, så det är bäst han får den. Han kommet btw väcka mej då ändå så jag bata skiter i hans hot. Men jag är trötta så jag får ta det som en andledning att ge honom datan..

xoxo, Hanna :)<3

Kommentarer
Postat av: ellen

vad litet det ser ut! aja hare bra där uppe. eller iaf så bra det kan bli när inte jag är med liksom?!

2008-03-23 @ 18:10:21
Postat av: avi........

OMG!!! shit hanna fyfan du har ju mindre liv än mej shit fan skaffa liv seriöst hahhahha

2008-03-23 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0