Paniiiik !

Asså shiiet ! Har panik! För det första har inte Erika bokat flyg biljetter till STockholm än, så hon kanske inte kan komma.. och dessutom så har inte tokio hotel biljetterna kommit än ?! Jag menar det är bara några veckor kvar, borde hon inte fått dem för länge sedan ?

Dessutom har vi hemkunskapsprov imnorghon coh jag fattar nadaa och så sk avi lämna en uppgift till henne och jag har inte gjort den och mamma ska ha datan om typ 15 min och allt är bara skiit !

Tänk att dem, mina favoriter, världens bästa tokio hotel komme till sverige och jag kan inte se dem.. :'(


USCH ! börjar fan gråta när jag tänker på det.. så jag får försöka göra något annat..

pussy .. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0