Påskaaftoooon !

JIPPIE! påskdageen, påskägg, kyclingar och allt som hör påsken till .. så gaalet mysig påsken brukar vara ;) men tyvärr känns det inte som påsk riktigt nu, eftersom vu är hemma. Vi brukar alltid annars vara i fjällen under påsken.. Fast vi åker till Björnriket, Vemdalen och Klövsjö imorron (tror jag) så man kan inte riktigt säja att vi ska vara hemma hela påsken..
Såg precis att jag hade fått massa kommetarer som jag inte hade sett (sorry, ska svara så fort jag kan)..

ska snacka med en tjej om en header nu (a)

GLAD PÅSK, och se till att äta er riktigt feta och mätta idag som jag kommer göra :)


Kommentarer
Postat av: anna

sådär fullt var mitt påskägg ;)

2008-03-22 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0