Rudbeck..

Är i Rudbeck nu för andra gången idag .. Var på studiebesök har "imorse" om det nu är morgon mellan 10 och 12? Vi fick i alla fall kolla runt lite och så, verkade helt ok. Tror det blir Rudbeck som jag kommer gå i äver fast jag kommer söka andra skolor oxå..

Väntar på att Linnèa ska komma, haha, jag lovade att komma och möta henne här och sen gå med henne hem.. Menar nada problemoos ju, vi är ju grannar ; )

Nu har vi fått påskloov : D och på söndag åker jag till Björnriket, Vemdalen och vad fan det sista stället där .. August typ ba " amen guuud, björnriket suuuger ! " och jag typ tänkte vad fan äre som är så jälva dåligt där, då menade han att de hade en dålig funpark. Jag menar ofta jag åker där ? Haha, visst jag åker bräda och jag har faktiskt åkt på boxar och sånt, men ändå. Det var ju typ ett år sen, jag kommer ju typ bryta ryggen om jag ramlar. Bäst att vänta med att försöka igen tills jag har köpt ryggskena. Nån som har tips på nån bra och bekväm ryggskena som inte syns så mkt? 

Hade Jeoffery som vikarie unde White Time, asså fan vad han är skön. Hage och typ Tomas stod och gungade Sakib i fötterna och armarna och så och Jeoffery bara stod och tittade x) och typ asgarvade ..

Ska nog kolla in lite andras bloggar och kanske fixa min design om jag hinner innan Linnea kommer, hon slutar 4 så det är ju ändå en halvtimma kvar..¨


Vad ska ni göra i påsk ? :)'

pussy, <3


Kommentarer
Postat av: avi....

för det första så e det jätte svårt efter det jag har hört att komma in på rudbeck o du låter som nån som söker in i eng- klass o låter så överlägsen. men men och för det andra geoffrey stavar med J annars var det inte så mkt mer bye bye

2008-03-24 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0