shohoppsnopp.. snabb sammanfattning av dagen..

Jag vaknade ruint halv 12, åt brunch, altså typ macka och köttbuller med bacon till :) skit gott.. Skulle ha volleyboll träning vid två, så jag gick dit.. men märkte ganska fort att ingen var där och att mina skor hade gått sönder så jag kunde inre gå hem. Stannade och hade skit tråkigt, tror jag to.m somnade :S ja iaf, vid 3 kom rebecka och astrid och lite senare kom äver christer och carro.. VI bollade lite och så, sen som david å typ arvid eller vad fan han hette x) de skulle iaf. fixa för dammatchen. Damernas match började typ 5 och slutade 6 eller något sånt. De vann med 3-0 ;) mammam skutsade hem meej och så åt vi och lite sånt.. Haha, har inte gjort någonting intressant idag känns det som.. :S

,pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0