Snabbis inlägg !

Så, pappa har varit super snäll och lånat ut sin jobb data. Kostar typ gaalet mycket så det blir baar ett kortis inlägg..

Igår åkte vi som sagt upp hit till Björnriket, typ 1000 timmars bilresa x). HAHA, i bilen lyssnade vi faktiskt inte så mycket på tokio hotel som jag ville men vi lyssnade på en gammal britney skiva från när jag var typ 7. Lite kul eftersom hon typ var min största idool ;) Lägger upp länkar till mina favvo låtar när jag kommer hem.. Lovar oxå att ladda upp bilder och filmer och sånt..

Asså vi fick seriöst bästa stuugan! Skitstor med TV och bastu. Dessutom finns det två kojor (kul för brorsorna och Erik + Elsa, dem vi är här meds barn) och så finns det en lian... Riktigt kul att gunga faktiskt..

Idag har vi åkt Snowboard (och slalom då) hela dagen. Efter det så typ bastade jag och Elsa (haha, hon är 5 år typ ovh fett ball !) juste, vi badade i snön oxå.. Haha, skit kul men gaalet kallt. Jag tillochmed gungade i lianen två gånger! xD Asså, feet kul..

Har varit inne och checkat några bloggar och sånt nu.. annars händer inte så mkt. Läste just en saga (pippi (; ) för Elsa och så.. Nu måste jag nog gitta, men jag kanske kan försöka blogga liiite i alla fall ltyp varannan dag om jga får datan så ofta. Somsagt det är sjuuukt dyrt ..

, puss på er bööögar  ! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0