Sollentuna gossip..

Så, idag när jag kom  till skolan kände jga mig typ fett blåst, alla typ pratade om någon blogg om massa skvaller och skit och jag fattade naaada.. Haha, så kom min lilla räddande ängel ellen * NOOOOT* (6) och berättade att någon typ skrivit en blogg som heter sollentunagossip där det står massa grejor om typ olika personer i sollentuna och sånt.. haha, verkar som om nån kollat lite för mycket på gossip girl ?  Tycker det låter ganska barnsligt att typ leka att man är någon i en tv serie och hålla på, eller?... Har själv aldrig läst bloggen eftersom den nu typ är nedstängd eller något, lite synd för jag tror att man skulle få sig ett gott skrat eller två om man läste den..

, puss på rumpaaaan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0