Sollentuna - Team Valla

Kom precis cyklande hem i typ duggregnet ifrån volleyboll matchen Sollentuna mot Team Valla.. riktigt lång och spännande var den.. Martin blev tyvärr utvisad för atthan typ käftade mot domaren eller något, inte så smart? Stod 2-2 i set men i avgörande förlorade sollentuna med typ 15-9 "/ ! tyckte synd om grabbarna.. menmen, man akn inte alltid vinna, dax för dammatch igen snart också.. den måste jag se.. nån som vet exakt när den är :) ?

puss

Haha, lägger in några bilder när jag spelar volleyboll, är ju nästan lika bra som killarnas A-lag, right ? ;)

Image
Jag spikar *stolt*

Image

Vi spelar 6-manna för första gången typ..

haha, jag har massa fler bilder oxå.. men dem ser ännu mer störda ut än dehär så jag lägger inte upp dem..

,pussy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0