Sorry... "/

Fan hela fucking skiten försvann igen.. ! så dethär är tredje gången jag skriver samma fucking inlägg! Fan vad irriterande!!

Jag  hann tyvärr inte uppdatera någonting igår typ.. Eeh, iaf. typ tränade, pluggade osv. samma sak idag, nada intressant .. eeh, har volleyboll turnering imorron och på söndag.. 
Kollade på en film som hette typ "les choristes" på franskan, asså det var en kille osm hadfe sjukt ball röst.. HAn sjöng fan ljusare än en tjej.. kolla : ;)



Diggar han asså.. :)

, pussy..

Kommentarer
Postat av: ellen

jag tycker låten är fin! framför allt refrängen, den påminner mig om någon annan sång!

2008-03-15 @ 10:31:06
URL: http://ellenslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0