Stinsen och ansiktsmålnig.. + kvällens planer

Strax efter jag skrev det förra inlägget så ringde mutte. Hon kom upp och vi stack till Stinsen ;) där var det fullt upp med ansiktsmålning, nya affärer (inte för mej eftersom jag var där igår oxå), studsmattor och så var hon tjejjen som vann idol där och sjöng.  Kommer inte på vad hon heter för tillfället men jag gör npog det snart. i alla fall, efter vi hade kollat lite på henne, Mutte köpt en glass och jag en hamburgare så gick vi upp till ansiktsmålningen. Tjorven (Mutte) målade en blå jättegullig fjäril ;) Vi tog bussen hem och nu sitter jag här. Ska snart äta innan vi åker till moster Irene för att äta ännumer  ! "/ makes no sense? Eller jo, vi ska ju äta vofflor, så vi måste äta riktig mat först. Förövrigt är mitt påskägg slut (tydligen ?) Misstänker brorsorna och deras kompis tog det som var kvar, typ 3 bitar , men ändå ! Det vad mitt ?!

Snodde lite sojabönor som jag sitter och äter istället. HAHA, ni tänker säkert typ ba USCH! sojabönor? Men det är faktiskt riktigt gott, med onion & garlic smak oxå ;)

ska kolla om någon mer än jag har varit duktig och uppdaterat sin blogg än ..
, GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0