tjohopp ! fan vad det lät glatt, hej är nog bättre !

Hejhej, tänkte uppdatera lite om vad som hände igårkväll och vad som händer idag och så..
Igår var jag typ deperat efter datan för att jag skulle skriva om någoning här i bloggen, komme dessvärre inte ihåg vad.,. men iallafall, mamma hade datan då, typ runt 10 och jag ba: ok jag väntar.. Sen typ dampade hon ochhöll påoch ba, ingen data eftre 10 blablabla.. Så jag och hon typ skrek på varandra i kanska en halv timma efter det satt jag och väntade på den fucking datan i typ 2 timmar, tills klockar var lite mer än 12.. och hon var fortfarande inte klar ? Så jag gick och la mej, asså palla vara som dem, sjukt barnsligt at jag inte bara kunde få datan i typ en kvart för att fixa lite så skulle hon ju få tillbaka den sen? Jaja, no tjatat om bråket igår...

Inatt drömde jag en helt ååh, dröm.. eller det kanske typ var imorse :S? Iaf. JAg hade typ åkt längd skidor någonstans ute i fjällen, så skulle vi äta på typ ett mini hotelle elelr nåttt sånt.. Så kommer vi in i entren ooch sen ä rdet lixom en halvvägg och där äter man.. Det första jag såg när jga kom in var nån med dreadlocks, och jag blev typ gaaaalen, jag ba OMGOMGOMG, och stod och sirrade... Efter ett tag såg jag också en kille med ganska långt brunt hår och sen såg jag honom, BILL ! För er som inte fattade så var det tokio hotel som satt där inne på resturangen och åt tillsammans med några andra.. Jag stod och stirrade på dem och kund einte få fram ett ord.. Helt plötsligt svimmade jag, när jga vaknade upp sprang jag till deras bord och satt och stirrade på dem, ajg var såp jsukt chockad över att dem! var där !!! Precis när jag skulle börja prata med dem så vaknade jag "/ JAg vill veta vad jag tänkte säja och vad som skull ahända !!! Skit irriterande med sånna drömmar !

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0