Todaay..

Über chillig dag, dessutom hälsokontroll :) Hade totalt 4 lektioner idag, Ma, SO, Svenska och sist Fysik prov, så sjukt skönt.. slutade vi 13.50, sen skulle jag och och hämta meine bruder och med honom till hans träning "/ Satt och väntade i 45 minuter och kom nu precis hem.. ska iväg och träna vid 7 sen :)
Hälsokontrollen gick väl sådär.. Var 172cm, vägde typ 54 och BMI 18, inte direkt nöjd, men är väl helt ok. Våran skolsyster måste vara typ helt sjuk. Hon ba: det skulle vara helt normalt om du vägde 65 kilo blablabla, jag tyckte fan det var mkt med 54 :S eller är jag helt borta nu ?

Tycker det vore roligt om ni ganska få (typ bara avin) som läser kunde skriva en liten kommentar och typ berätt avem det är, är alltid kul att veta vem som läser :) ska cheka runt vanliga blogg rundan och försöka fixa min design för en gångs skull nu!

,<3


Kommentarer
Postat av: avi.........

jag skriver när jag tkr att det är värt det eller när jag verkligen vill få det sagt så nej jag e inte desperat eller så inte för att du sagt det men eftersom du inte e den enda som skriver så
att det ba e jag som kommenterar så ville jag ha det sagt, oj nu blev allt så konstigt. men jag fickdet sagt iaf herrå ps jag har typ så lite liv som man kan ha det förklarar en hel del

2008-03-13 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0