Tröötter

Är typ sjukt trött nu, fattar inte varför, har faktiskt varit en ganska chill dag idag ju ? Hade typ en lektion, inställt sen en lektion, lunch + inställt och typ en sista plugg lektion... :) Slutade dock ganska sent, så jag hade bråttom till min lilla träning in daaa väääjbyy..

Juste, vi har sovmorgon i morgon :D, inställd NO u knooow.. haha, hade sovmorgon i onsdags meed ;)..
seriöst, är itne det ganska mkt waist of time att läsa massa blogar och hålla på? Men lixom ändå är det typ kul på något mysko sätt :) känner mig ganska patetisk när jag läser typ kissie och kenzsas bloggar och typ bara sitter vid datan och drömmer.. BOrde seriöst ta tag i mitt liv och typ vakna upp ur mina tokio hotel och blogg och alla drömmar.. Haha, nu sk ajag vara duktig flicka och gå och plugga fysik..

mjaaaao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0