Volleyboll..

Hallååjsan där, ni människor som läser.. Idag har jag då som sagt var spelat tennis och sen volleyboll.. Skulle haft gympa oxå, men så blev det inte, volleybollen tog över tiden :) haha tur, jag bara pallade inte träna gympa idag, vet inte riktigt varför.. var bara inte på humöör "/
Imorron äre då U15-slutspel.. (kom och hejja på oss i Södertälje mellan 9 och16 (a)) och så, eeh, lisa kommer snart  över eftersom vi bestämde att hon skulle sova hos sin farmor som bor nära oss så vi kans skjutsa henne imorron.. Vi hade tänkt att köpa och fixa lite brun-utan-sol och så.. men vi frå se hur det blir med det eftersom att jag har varit utelåst ett tag och inte kommit i kontakt med henne förens nu ..

Ska kolla om jag hittar något fint att fixa designen nu.. för den är så sjukt hemsk asså!

Puss på er få som läser <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0