Bullar och Idrottsdag

Hejhopp ! 
Dagen började med hemkunskap, bakade riktigt goda, men ganska missbildade, kanelbullar. Haha, inte så smart att äta upp nästan alla precis innan lunchen? Som jag då gjorde!
Idrottsdagen var på vallen, och gick sådär...

Resultat:

1000m: 3,46  (Ganska nöjd, jag har ju så galet dålig kondition?!)
Kula: 6,93 (Nöjd, men ville göra bättre. Hade bäst av tjejerna ! :D *stolt*
Höjd: 1,25 (fyfan vad pinsamt!!!, seriöst, visst äe jag inte direkt bra på höjd men jag hade väl kunnat klara 1,30 iallafall?!)
80m: 11,76 (vet inte om det är bra eller dåligt, antagligen det senare. Jag har inte sprungit det förut..)
Längd: 4,0 (Helt Ok, vet att jag hade kunnat klara bättre! Hade jag bara börjat hoppa bland de första som fick hoppa typ 6 hopp hade det gått bättre. Själv hoppade jag 3 hopp och det sista var typ när de hade plockat undan! )

Som sagt, inte det bästa resultatet, men helt Ok... Fattar inte, jag har varit helt slutkörd idag! Verkligen jättetrött redan innan friidrotten började! Ska försöka skapa en ny design och så till min blogg nu. För övrigt har jag tänkt på det här med att skapa en ny blogg, och det tror jag inte jga pallar! jag kommer nog istället ha en lösenordsskyddad blogg där baar dem jag vill ska läsa får läsa. Tyvärr kommer jag inte låta någon som bor i Sollentuna att läsa den, för där kommer jag uttrycka allt jag känner. Det komemr inte kännas bar för mej om mä'nniskor i min närhet vet allt om mej..

puss o hej, leverpastej
,<3
 

Kommentarer
Postat av: ellen

men om du inte vill att nån ska läsa den, skriv dagbok då smartass..hahahah, att du pallar skriva upp dina reslutat i din blogg hanna, tror du någon bryr sig ?

2008-05-17 @ 10:19:10
Postat av: Hanna

Haha, nej inte direkt. Det är snarare då att jag ville komma ihåg dem själv (a). Asså jag säjer det igen jag bloggar för min egen skull, av olika orsaker. Ibland är det baar skönt att skriva av sig. Dessutom så bloggar jagf så jag kan komma ihåg saker... tex. det här ! ;)

Däremot är det adrig fel att ha många läsare, men det är inte därför jag bloggar.

Asså jag har aldirg sagt att jag inte vill att nån ska läsa den, jag vill bara inte att nån som lixom ja... bor här i sollentuna läser den om du fattar?

2008-05-18 @ 19:57:42
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0