Dagen

Så, idag.. vad har hänt?

Juste ! Först matte prov första lektionen, vegt inte riktigt hur det gick... Helt Ok, tror jag. Men det märker vi ju när vi får ut dem! Feter matten åkte vi inte till stan (Hanna Le, Diana, Jasse, Ellen, Avin och Mickis) för att gå på studiebesök hos Jehovas Vittnen. Helt ärligt så trodde jag dem skulle vara helt psykstörda, men det var de inte alls? DE var heeelt normala, och så övertygande. Haha, vet inte om vi typ blev hjärntvättade på något sätt, det kändes nästan som det !
Lunchen åt vi på las dooonken... vad annars?! x)

Efter skolan joinade jag frööken Pettersson, vi kollade på Gamla GG avsnitt och bakade super goda kenelbullar (bild kommer, kanske!) .. Sen fick jag skynda mej iväg till Volleyboll avslutningen i Edsbergsparken, inte särskilt kul, med tanske på att jag stack mitt i allt. eftresom att jag och das pettersson giirly skulle på "gospel gudstjänst".. Kom faktiskt ganska sent dit (a). ofta man är i två "heliga byggnader" på sammadag? Det var vi!

Jag har märkt hur galet mycket jag umgås med ellen när jga läser igenom gamla inlägg. det står typ hela tiden och sen gjorde jag det och det med..... Ellen! x)

Ska lägga mig nu, förskylningen har verkligen gjort mig tröttare!

,<3

förresten, ni som läser Kenzas blogg! Asså vilken stackare... Blindtarmen lixom.




Aah, jag har missat tokio hotel när det var på tv. det var natten till idag klockan 00.10 tror jag! Sååå suur jag blir! Måste kolla igenom allt på youtube asså! Snälla, kan inte dem bara komma hit till sverige ! (a)


Han är bara min ! <3

Kommentarer
Postat av: avi........

förl¨åt mej hanna men va patetiskt lixom, hahha
"förresten, ni som läser Kenzas blogg! Asså vilken stackare... Blindtarmen lixom."
vem bryr sej lixom om nån man inte känner men, det e ju haqnna vi pratar om. pall för det första läsa hennes blogg o sen att man skriver om henne o tillslut tkr synd om henne , lite övergränsen tkr jag, men dte e min åsikt det

2008-05-21 @ 17:19:16
Postat av: Hanna

Avin, no offence, men jag pallar faktiskt inte bry mej om vad du tycker längre. Du hittar alltid något fel att klaga på. Du vet nog vad jag menar med det.

2008-05-21 @ 20:02:52
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0