Dålig uppdatering..

Sorry, sorry, sorry! Jag har haft "mycket" att göra så jag har inte "hunnit" blogga. Här är en snabbis av vad som hänt de senaste dagarna..

Lördag: Vi åkte till grönan som planerat och hade det gaaalet roligt. haha, åt massa skräp mat och var riktigt onyttig. men sånna dagar måste man ha ibland också!
Söndag: Helt ärligt tror jag inte jag kommer ihåg vad jag gjorde. men jag tror att jag sov bort mycket av dagen.
Måndag: Vanlig skoldag, tråååk! Efter skolan var jag och Ellen healthy och stack ut och sprang/ "power walkade" typ 6 km. ni kommer väl ihåg det dära om att vi inte var med på rösjön runt så vi ska springa något annat, iallafall så tränade vi för det.

/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0