För en liten stund iallafall..

Ja, jag hade ju tänkt att blogga liiite mer än bara ett inlägg igår! Tänkte skriva minst två till men så blevb det inte. För när jga kom hem från träningen så såg jag en svart liten kanin som sprungit bort sig. Jag och lillebrorsan snackade med mamma och hon sa åt oss att ta in den så kunde vi kanske hitt avems det var. Medan vi gjorde det kom ja på att jag hde sett en lapp där det stod min svarta lilla knain är borta blablabla och nått telefonnummer och längst ner stod det Theodor.
Jag kom på det och det visade sig att det var våran, typ granne, Theodors kanin! Fan också! Jag ville ha kaninen inne iallafall över natten...
Samma rekation var det på min bruuder som oxå ville ha den, så galet söt var den asså.

Ska ta och byta om och lite så nu, träningen börjar snart ! :)

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0