Freedag finally !

Så, nu sitter jag här framför datan som vanligt.. har skit ont i magen, av en andledning. jag har just suttit och druckit nästan en hel 1,5 liters loka! asså fatta min maaaage!
För övrigt så komme rjag inte kunna blogga så mycket idag. det är lixom så att Anus, Pallelito, Issa och Ällèen ska till grönan imorgon, och då tänkte jag följa med. men eftresom att "meine kleine bruuuder" ska ha födelsadagskalas då, så har jag lite problem! därför måsta jag städa hela huset (noggrant, och det "ser ut som ett sörjevrak" som farmor brukar säja) efter det ska jag klippa gräset också, dessutom så har jag träning hmellen 16.30 och 18.00. Snacka om jobbigt!
är det konstigt att jag måste hjälpa mamma när Mackan ska ha fest och pappa inte är hemma? för att asså det läs som att många i skolan tyckte det, och jag fattar inte direkt varför.
i helgen så händer nog inte jätte mycket, grönan på lördag och chilla på söndag, kollar kankse på typ repris på eurovision. även fast jag inte är jätte intresserad är det alltid kul att se alla cp människor som är med!

Hade tänkt att typ laga nån mat nu, så behöver jga inte äta ikväll. det hinner jag inte!

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0