God natt..

Nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig snart. blir en snabb dusch först ! men det är nog bar att jag lägger mej tidigt idag, för det har blivit ganska sent de andra kvällarna, och tidigt på mornarna. dessutom måste jag vaar pigg på lördag, då blir det partyparty. eller inte, men ändå! mackan ska ha "kalas" och pappa är inte hemma så det blir väl jag som får hålla koll på småungarna? haha, ;)
Elelr förresten, pallar inte gå upp och lägga mej nu! Gör det sen.. jag är bäst på att skjuta upp saker ! Tänkte sätta igång med en av headrarn ajag ska lotta ut sen ! ;)

puss! ,<3


Kommentarer
Postat av: Ellie

haha vem skulle NT vilja vara huvudpersonen i reden ? ;)

2008-05-22 @ 20:59:39
URL: http://ellieisme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0