Hjääääärn släpp !

Asså fan, hade precuis värsta iden om precis vad jag skulle skriva om.. Det skulle typ bli ett skit längt inlägg, och nu är det helt tomt i hjärnan! I all afall, får jag försöka komma på nått..

Juste, en ska jag hade tänkt att fråga alla.. Jag har precis fixat på våran data så att alla har varsitt konto. Men det är ju så att alla hadef egna grejer sparade på det enda kontot vi hade förut, och nu vill alla ha deet på sitt egna. Jag hade tänkt att vara lite smart så jag började fixa med USB-minne och föra över. Och det gick ju helt ok, när det gällde texter! när jag sen kom fram till alla mina foton är det klart att det inte får plats alla dem på ett USB.. Är det nån som vet ett annat sätt att fixa problemet?

nu måste jag gitta!  Puss !

Hoppsan, får visst sova i soffan i natt! :p Oscar har visst tagit över min säng !

,<3

btw, är det matte prov imorgon och rösjönrunt på onsdag, det får jag inte glömma !!!

Kommentarer
Postat av: joanna

du får la ta några bilder i taget ^^,

2008-05-20 @ 15:04:41
URL: http://joannaeunora.blogg.se/2/
Postat av: Hanna

ja, men palla lixom ;) ja ghar så gaalet många bilder!?

Usch! Tack ändå ;)

:)

2008-05-20 @ 22:57:17
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0