Idrottsdag, resultat

Ok, om du är en sån person som dampar loss på folk som är stolta och glada över någonting behöver du inte fortsätta att läsa det här inlägget !

Men i alla fall, igår hade vi som sagt idrottsdag. Och det betyder att resultaten för alla 8:or kom upp idag. Nör jag såg det tänkte jag att det inte var nån ide att läsa, eftersom att jag ändå inte skulle stå med. Menså såg jag först höjden, där stod jag mycket förvånandsvärt med´, på mina 125 cm (a). Sen kom jag på att det gick ganska bra i längd, så jag skulel kolla hur långt jag var från att komma med på listan. Jag började enrifrån och såg att mitt namn inte var med. Efter ett tag slutade jag to.m att läsa listan. När jag sedan kolalde vem som vann på allting, och såg att det var Caroline, såg jag ett namn under det... Där stod det först Hanna Svennson och sen Hanna Lönnqvist på 4,0. Det betydde alltså att jag var 2:a i 8:an på längdhopp ! :D *stolt*

Nu kommer jag säkert att få några elaka kommentarer om att jag skryter och blablabla, men de skiter jag i. Jag fattar seriöst inte var folk har för problem med att man är glad över någonting man gjort bra? Håller du med mej eller är jag helt borta?

,<3

Kommentarer
Postat av: ..

du tror du är ngt men du är ful och suger

2008-05-16 @ 15:47:15
Postat av: Hanna

Jahapp, alla tycker olika ! "/

2008-05-16 @ 22:09:03
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: ellen

du e helt borta

2008-05-17 @ 13:12:18
Postat av: Hanna

jaha, ok. :S Hur tycker ni då?

2008-05-18 @ 19:54:10
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0