Jag leever!

Haha, nej jag har inte dött jag lever! Jagvet att det var länge sedan jag bloggade, men men.. Asså gårdagen var helt crazy:
11.00-12.00 gudstjänst (inför komfan, btw, så har Palle o Issa bytt till Storastrad 2 dit jag å Ellen ska :D )
Sen typ chillade jga o ellen, år lunch mm, stack ut o cyklade runt edsviken, den långa vägen. Till Naturhistioriskamuseet, där vi år melon o kex. Där hittade vi 19 kr i Ellens väska och blev överlyckliga (Niclas väska). Vi typ sprang in på museet och letade efetr nån affär (dumma, jag vet !!!) hittade ingen så vi cylklade till Bergshamras ICA och köpte ett litet glass paket och en mars som vi satt och åt på en busshållplats. Dessutom hade vi ingen sked till glassen, så vi fickj paja paketet och äta som en sandwish.. x). Helt Cp.. och det är inte ens allt! Men innna an jag hfortsätter måste jag gå in i köket och hämta lite choklad (a)!

Haha, älskar vårat godisskååååp! :D Denhär gången blev det "Belgian dark chocolate with candied orange peel", fett gott ! Hoppas ni blir suktade (a) 

Ialla fall, när vi kom hem till ellen checkade vi lite Tv, gick upp och åt pizza hemma hoss mej. Efetrdet skulel vi jobba emd våran gympa lektion. Bränna en CD och sen gå igenom allt en gång.. men så blöev det itne direkt. För vi hade ingen fucking skiva !

Är helt trött i händerna, har varit på msn för länge, så jag tar och frotsätet rned mitt inlägg sen! puss på rumpan, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0