Kändis, so what?

Är det någon skillnad på oss och kändisar? Är de mer värda än oss bara för att alla cvet vilka de är? Det tycker inte jag, de är fortfarande människor som alla andra, varför skulle dem vara mer värda? Men hå¨ller ni inte med om att om man ser en kändis, även fast det lixom inte är tokiohotel så blir man alltid lite pirrig. asså det känns lixom konstigt.. vet inte riktigt hur, men den känslar är ingen jag trivs i.



Kom och tänka på att när jag och Ellen var ute och cyklade så åkte vi bland annat förbi Magnus Ugglas och Karamll Kungens hus. väldigt roliht. asså vet alla vem karamellkungen är och allt det dära om döden och det, eller är det bra ellen som är lite övervetande när det gäller sånt?

nu måste jag gitta, mami och Mackan dampar balle på mej! "/

,<3

Kommentarer
Postat av: Heiv

Kändisar får göra det de vill och tjäna pengar på det, men egentligen så är vi alla lika värda. Vissa är födda för underhållning men alla bidrar med något:D!

2008-05-22 @ 20:09:10
URL: http://bekindrewind.blogg.se
Postat av: Hanna

Det tycker jag var mycket bra sagt! (eller jaa, skrivet) (a)

Puss! :)

2008-05-22 @ 20:38:20
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0