Måndag

Eehrm, som ni kankse fattade blev det ganska sent igårkväll. Jag gick i och för sig och la mig direkt efter förra inlägget. Och då kan jag ju bara tillägga att jag var gaalte trött, så det var därför det kom ett litet udda inlägg bara sådär.. Såg en film på franskan, som vi alltid gör efterprov. den hette typ Amelie nånting, och verkade helt ok, men väääldigt mysko! Man fick te.x se 15 personer som fick orgasm? x) haha, mycket lärorik film ! ;)

Efter det har dagen bara flytit på, ellen jag o avin stack hem till mej på lunchen, för jag som är så smart glömde mina teknik papper (det som jag satt och skrev igår). Men sen när vi kommer tillbaka till skolan så märker jag att jag glömt papprena igen. Trodde jag stoppade dem i väskan innan vi åt, men tydligen inte?



Asså, just nu känner jag mig rikigt patetisk! ´Jag siter framför datan och leker... men foundation? x) jag sitter och typ skriver med den på paper och senm smetar ut den och hålelr på (a)

Nu ska jag köra brorsorna i säng, eftresom mina päääron inte är hemma ! ;)

,<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0