Måndag

Tjohoppsan ! :D
har precis typ vräkt i mig mat medan jag lyssnar på Bill och Tom från Tokio hotel när de pratar, på tyska (a). Ska alldelles strax hem till Ellen och snacka lite med henne. Vi ska diskutera lite om våran gympa lektion vi ska ha på måndag. Egentligen skulle vi ha på fredag, men då ska ju jag till London ! :D så, vi tar på måndag istället.
Vi hade tänkt att ha power yoga, så vi ksa iväg på ett pass nu eftersom ingen av oss nånsin varit på poweryoga. Haha, "stackars" dem i våran klass, tokiohotel musik heeeeela timmen ofc. (a).. mohahhaa, synd för er som inte gillar dem, men nu får ni lyssna på fröken (6).
Idag hade vi gympa lektion, och jag satsade faktiskt. Måste göra det nu, annars tänker bajskorv anders sänka mitt betyg till G+! och det vill jag absolut inte! Så idag satsage jag, och det gick bra. Vi hade höjdhopp och jag klarade 130, mitt rekord :). Ville försöka hoppa högre med fick inte, för tiden var slut. Blev faktiskt nöjd, för jag rev inte på en enda höjd :D
Måste springa iväg till Ellen nu.. om det är nån som har tips till lektionen så får ni gärna skriva det i kommentarerna :)<3

,puss på er :)<3

btw. påminn mej om att jag ska berätta om när vi skulle träna igår sen ikväll när jag bloggar mer (a) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0