"Mest aktiva"

Ni kanske läste lite längre ner om att jag tänkte försöka komma med på mest aktiva listan. Och det hade tydligen Ellen också, hon skrev typ 14 inlägg ! Efter det kontaktade hon blogg.se och frågade vad som krävdes att vara med, och det var inte bara att vara mest aktiv, vilket det borde. Utan det hade mad att man var tvungen att ha många läsare och mycket kommentarer också. Det tycker jag är riktigt dåligt. Då borde de göra om rubriken till typ "Populäraste bloggarna" eller någonting liknande.
Dessutom har ju folk med små bloggar fått svårare och svårare att få dem och bli stora om baar stora bloggar uppmärksammas i den listan. Iallafall jag har hittat några av mina favorit bloggar där i från, och dem är ju ofc. stora då.

Så, jag tycker att ni med små bloggar ska stå på er som jag och skicka ett meddelande till blogg.se där det står att ni inte tycker att det är rätt att bara stora bloggar uppmärksammas utan att istället försöka få de som är mest aktiva med på listan!

Ska ta och skicka iväg ett meddelande till dem direkt nu!

, <3



Oscars (min lillebrors) förebild ! x)

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, willy wonka. stjärna

2008-05-21 @ 22:36:13
URL: http://limpidimpi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0