Min Dröm

Kom precis på vad jag drömde inatt, har gått och tänkt på det hala dagen men det har aldrig blivit av att skriva det här i bloggen. Tyvärr så har jag glömt största delen av drömmen under dagen. Men jag minns att jag drömde att Mickis hade flyttat till något ställe en bit bort. Det var typ nått "malmvägenställe" med lägenheter och sånt. Som tur var så var det inte så långt bort, så hons skulle gå kvar i klassen. Sen drömde jag att Ellen skulle flytta. Att hon skulle flytta skit långt bort så att vi aldrig skulle kunna ses igen typ. Jag drömde att jag grät och grät, och var typ galet lessen. Sen minns jag inte mer.

"Jag tycker det är jobbigt med drömmar ibland, men ibland också härligt. Jag vet inte varför det bara är så."

,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0