Natti natti, TV dax...

Så, nu har jag ätit lite kvällsmackor med mina små brööder. ganska mysigt att vara hemma själva lixom. dem har precis lagt sig, så jag får väl ta och sätta mig där uppe och kolla på TV. i alla fall jag tycker att det är jätte härligt att somna till lite ljud, de är nästan omöjligt att somna om det är knäpptyst. hör man däremot ljud så kan men lyssna och tänka på dem.

Min ena brorsa, Oscar, som jag visst märker är den enda av de två som jag skrievr om här har blivit tokiog. eller ja, lite tokiog har han alltid varit men ändå. Asså fett irriterande! Han har börjat typ leka "bladde" som han säjer. Han vet lisom inte ens vad det heter, men ändå håller han på och pratar helt konstigt. Det är verkligen inte likt honom, förut var har en liten teddybjörn som man bara ville krama och gosas med, och som man ibland dampar loss på. När är det snarare tvärt om! man dampar loss på honom hela tiden, för ja tycker verkligen inte om att han håller på sådär..  Nån som har tips på vad man kan göra för att få honom att sluta?
Nej, nu känner jg mig taskig mot min andra brorsa, som jag inte ens nämnt här i bloggen, Marcus. Problemet med honom är det att jag inte rikitgt har nått att skriva om honom, han är lixom det tysta, smarta och perfekta mellanbarnet.
Är det bara jag eller är det verkligen så att typ alla mellan barn är annorlunda jämfört med de andra. Både jag och Oscar är lite "mulliga" eller ja, jag är inte jätte mullig nu, men var iaf. det när jag var mindre. Båda vi är ganska aggressiva om man säger så, asså vi bråkar och slåss ibland, medan MAckan är så perfekt att han alltid håller sig utanför.

Nej, vet ni vad, det här blev ett mcyket längre inlägg än väntat.. Så nus ka jag upp och kolla lite på daas televisiooooon !

byee for now, <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska med sova nu! skönt! :) kraam

2008-05-19 @ 22:03:02
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaap, suupr härligt
! :)

2008-05-20 @ 22:56:13
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0